دوست داری مثل patogh99 از طریق پاپ آپ کسب درآمد کنی

 

سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ در نظر دارد تا محیط و بستری مناسب و حرفه ای برای وبمستران عزیز فراهم کند تا بتوانند از بازدیدکنندگان خود به درآمد برسند.
 
در این سیستم به ازای هر پاپ آپ که در سایت شما باز شود ، مبلغ 20 ریال تعلق می گیرد.

حالا چرا من زور میزنم که شما ثبت نام کنید؟

چون:شما میتونید با گرفتن زیرمجموعه در این سایت و گرفتن 3 درصد درامد زیرمجموعه ها و گرفتن 5 درصد خرید زیرمجموعه هاتون ( خرید بسته های پاپ اپ توسط زیرمجموعه های شما ) درامد کسب کنید.

پس خواهش می کنم اگر خواستید ثبت نام کنید از لینک زیر ثبت نام کنید تا خدا و پیغمبر هم راضی باشه و یه چیزی هم گیر من بیاد و شما یه هیچ وجه حتی یه 1ریالی هم از درآمدتون کسر نمیشه و شما سود خودتون رو می گیرید و من هم درصد خودم رو و کاری به هم نداریم ولی حداقل منم چون این سیستم رو به شما معرفی کردم تا منم راضی باشم.دمتون گرم خیلی دوستون دارم


پس اگر سایت یا وبلاگ با بازدید خوبی دارید یا علی بگید و کار رو شروع کنید.

هر چندتا سایت یا وبلاگم که داشتی میتونی ثبت کنی!

زمانی هم که ثبت نام کردی در قسمت کد خدمات-سایت یه کد بهت میده که اونو داخل قالب سایت یا وبلاگت قرار میدی و تمام

 

آدرسی که باید اونجا ثبت نام کنی:

http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=571

و یا روی بنر پایین صفحه کلیک کن

اینم قوانین خدمات که بعد ثبت نام می تونی خودت داخل سایت ببینی:

قوانین خدمات
فعالیت در سایت ایران پاپ آپ نشان دهنده پذیرش تمامی قوانین آمده در زیر است :
منظور از سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ ،  می باشد.

قوانین کسب درآمد کنندگان :

  • حداکثر یک پاپ آپ دیگر به جر پاپ آپ سایت ایران پاپ آپ ، می تواند در سایت وجود داشته باشد ( در مجموع حداکثر دو پاپ آپ در سایت باید وجود داشته باشد ).
  • قرار دادن کد سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ در لینک باکس و کسب درآمد از طریق آن ، ممنوع می باشد و درآمدی پرداخت نخواهد شد.
  • محتوای وبگاه ها نباید مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند و اگر پس از مدتی وبگاهی فیلتر شود ، مدیریت سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ می تواند درآمد کاربر را واریز ننماید.
  • در صورت مشاهده کوچک ترین تقلب در سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ ( به هر نحوی ) ، مدیریت ایران پاپ آپ اجازه بستن یا صفر کردن حساب کاربری فرد خاطی را دارد.
  • هیچ یک از وب های فروش اکانت های عبور از فیلترینگ، حق کسب درآمد از سامانه تبلیغاتی ایران پاپ را نداشته و در غیر این صورت درآمد آنها پرداخت نخواد شد.
  • مدیریت سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ اجازه استفاده از ورودی های پاپ آپ تکراری و یا ورودی هایی که تایید نمی شوند را دارد و می تواند از آن ها به هر شکلی استفاده کند.
  • مدیریت سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ هیچ گونه مسولیتی در قبال محتوای سایت های تبلیغ کننده ندارد.
  • در هنگام درخواست واریز باید تمامی سایت هایی که با آن ها کسب درآمد کرده اید در پنل شما وجود داشته باشند در غیر اینصورت ، مدیریت این سامانه اجازه کم کردن درآمد سایت هایی که در لیست موجود نمی باشند را دارد.
  • سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ هیچ گونه مسولیتی در مقابل مشکلات احتمالی سیستم اعم از هک شدن و ایجاد مشکل برای هاست و ... ندارد.

قوانین تبلیغ کنندگان :

  • هیچ یک از وب های فروش اکانت های عبور از فیلترینگ حق تبلیغات در سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ را ندارد.
  • وبگاه های فیلتر شده اجازه استفاده از خدمات سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ را ندارند.
  • در صورتی که برای تبلیغات وبی که با قوانین سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ مغایرت دارد هزینه ای واریز شود ، مدیریت سامانه تبلیغاتی ایران پاپ می توانید از عودت وجه خودداری کند.
مدیریت سامانه تبلیغاتی ایران پاپ آپ اجازه تغییر قوانین سامانه را در هر زمانی دارد و کاربران موظف هستند برای آگاهی از قوانین جدید سامانه ، به همین صفحه باز گردند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: